Tooteid saadetakse enamik Euroopa riikidesse Hispaania või Taani laost kullerfirmadega: DPD, GLS, Omniva või UPS.
Tavaline tarneaeg on 1–2 nädalat. Erandjuhtudel võib aega võtta kauem.
Kõik transpordikulud kliendini katab Nordik.
- Kontrolli, kas saadud pakendite arv vastab saatelehele märgitule.
- Vaata üle pakend, et näha, kas sellel on silmnähtavaid vigastusi.
- Kui pakend on kahjustatud, kirjuta saatelehele “PAKEND KAHJUSTATUD” ja teavita meid viivitamatult e-posti teel: info@nordik.ee.
Tagastamine
- Pretensiooni esitamise tähtaeg: 24 tunni jooksul pärast kauba kättesaamist.
- Nõutavad fotod:
- Foto välispakendist, kus on näha kogu toode.
- Foto kullerfirma sildist pakendil.
- Foto kahjustatud tootest.
Fototõendid on vajalikud selleks, et esitada nõue kullerfirmale. Kuni kõik vajalikud fotod on edastatud, ei saa me pretensiooni menetleda. Kui klient on vastu võtnud kahjustatud toote ilma märketa kulleri saatelehel, ei aktsepteeri kullerfirma meiepoolset kaebust.
- Kui toode on kahjustatud või on saadetud vale toode, katab tagastamise kulud Nordik.
- Kui tagastate toote omal algatusel (nt ei meeldi), peate tasuma transpordikulud nii Eestisse (kontrollimiseks) kui ka Hispaania või Taani lattu ise. Lõplik tasu oleneb toote suurusest ja kaalust. Tagastamise kulud arvutatakse maha toote hinnast.
- Pärast kauba kättesaamist on õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul.
- Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata ja kahjustamata.
- Tagastamiseks tuleb täita ja saata taganemisavaldus aadressile info@nordik.ee. Avalduse vormi saadame kliendi e-mailile.
- Kui tagastate toote, peate tasuma transpordikulud nii Eestisse (kontrollimiseks) kui ka Hispaania lattu. Lõplik tasu oleneb toote suurusest ja kaalust.
Ostja peab tagastama toote algsele saatjale Miniwal OÜ, Kanarbiku 6-10, Soinaste küla, Kambja vald, Tartumaa, Eesti. Pärast toote ülekontrollimist, saadame paki ise edasi Hispaania või Taani lattu (olenevalt sellest, kust pakk algselt Eestisse saadeti).
Tagastame ostule tehtud kulutused täies mahus 14 päeva jooksul peale seda, kui oleme tooted vastu võtnud ja nende seisukorra fikseerinud.