Müügitingimused

Nordik.ee e-poe omanik on Miniwal OÜ (registrikood 12881394), aadressiga Kastani 42, Tartu maakond, Eesti. Tingimused kehtivad kõikidele ostudele, mis tehakse meie e-poes.

Hinnad ja tasud

  • Kõik hinnad on eurodes ja kuvatud toodete juures.
  • Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.
  • Kohaletoimetamine on kliendile tasuta (transpordikulud katab Nordik).

Tellimuse vormistamine

  • Valige soovitud tooted ja lisage need ostukorvi.
  • Täitke nõutud andmeväljad ja valige makseviis.
  • Maksta saab turvaliselt läbi pangalinkide (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele) või arve alusel ülekandega.
  • Pärast makse sooritamist jõustub müügileping, kui summa on laekunud meie kontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

  • Saadame tooteid enamik Euroopa riikidesse. Tooted saadetakse välja Hispaania või Taani laost DPD, Omniva või UPS-iga.
  • Tavaline tarneaeg on 1-2 nädalat. Erandjuhtudel võib aega minna kauem.
  • Saatmiskulud kannab Nordik.

14-päevane taganemisõigus

  • Pärast kauba kättesaamist on õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul.
  • Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata ja kahjustamata.
  • Tagastamiseks tuleb täita ja saata taganemisavaldus aadressile info@nordik.ee. Avalduse vormi saadame kliendi e-mailile.
  • Kui tagastate toote, peate tasuma transpordikulud nii Eestisse (kontrollimiseks) kui ka Hispaania või Taani lattu. Lõplik tasu oleneb toote suurusest ja kaalust.

Nordik tagastab ostule tehtud kulutused täies mahus 14 päeva jooksul peale seda, kui on tooted vastu võtnud ja nende seisukorra fikseerinud. Nordik võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva(d) eseme(d) tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on esemed(d) tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui klient saab kauba kätte ja avastab, et pakend on vigastatud või on saanud vale toode, tuleb sellest viivitamatult teada anda (24 tunni jooksul) e-posti aadressile info@nordik.eeSellisel juhul katab tagastamise kulud Nordik.

 

Pretensioonid

  • Pretensioonid tuleb esitada e-posti teel aadressile info@nordik.ee 24 tunni jooksul pärast kauba kättesaamist.
  • Pretensioonile tuleb lisada fototõendid kahjustatud tootest ja pakendist (vt Transport ja tagastamine lehte).
  • Nordik ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

Andmekaitsetingimused

Andmekaitsetingimustega tutvu SIIN

Vaidluste lahendamine

Kui teil on kaebusi, palume saata need e-kirjaga aadressile info@nordik.ee. Kui me ei suuda probleemi lahendada, võite pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.